5.2 KiB
description |
---|
Systém Rychlého NAsycení (SRNA) |
SRNA
Nasycený návštěvník je spokojený návštěvník - ale klasické systémy cateringu selhávají a mají své výrazné omezení (viz. tabulka níže). Náš lehce škálovatelný a flexibilní systém SRNA má ambice většinu těchto omezení eliminovat, za pomoci moderních technologií a jednoho jediného kompromisu - jídlo je nutné si objednat předem (minimálně cca 2-3h).
Srovnání přístupu ke cateringu
Typ | Výhody | Nevýhody |
---|---|---|
Klasický catering |
|
|
Food-trucky |
|
|
SRNA |
|
|
Terminologie
- časový blok (50 minut) - ucelený doručovací blok, např. oběd, večeře
- časový slot (5 minut) - upřesňující segment v rámci časového bloku, každý blok má 10 slotů
- výdejní místo - konkrétní místo, kde si návštěvník objednávku vyzvedne
- centrální logistický uzel - místo, kam se objednávky svážejí a distribuují dál
Objednávkový a logistický systém
Klíčová součást celého SRNA systému, který slouží ke koordinaci všech jeho součástí.
Číslování objednávek
Každá objednávka bude mít svůj unikátní kód, ze kterého půjde lehce vydedukovat časový blok a výdejní místo, na které směřuje.
Ukázkový příklad: A123
Znaky | Význam | Možnosti |
---|---|---|
A |
výdejní místo | A-Z |
1 |
časový blok | 1-9 |
2 |
časový slot | 0-9 |
3 |
pořadí ve slotu | 0-9 |
Centrální logistický uzel
Centrální logistický uzel je místo v rámci místa konání konference, kam se jídla z restaurací a dalších podniků (objednávky) fyzicky přiváží a odkud jsou posléze distribuovány na jednotlivá vydejní místa.
Naskladnění objednávek
Při příjmu se každá jednotlivá objednávka naskenuje do systému a fyzicky rozřadí podle výdejního místa na které směruje.
Vyskladnění objednávek - distribuce na výdejní místa
Součástí týmu centrálního logistického uzlu budou lidé, kteří budou za pomoci vozíků vozit objednávky z centrálního uzlu do výdejních míst.
Výdejní místa
Na výdejním místě si návštěvníci svoje objednávky vyzvedávají a neslouží k jinému dalšímu účelu.
Objednávky budou rozřazeny podle časových slotů.
Součásti výdejního místa
- Obsluha - minimálně 1 člověk
- Telefon + SRNA aplikace - na skenování QR kódů
- LCD Obrazovka + RPi - informační systém o stavu objednávek pro návštěvníky
Proces vyzvednutí objedávky
Celý proces by měl trvat zhruba 30 sekund.
- Návštěvník příjde a ukáže svoji konferenční visačku s QR kódem
- Obsluha naskenuje QR kód pomocí aplikace v telefonu (15s)
- Aplikace v telefonu ukáže zda je objednávka přítomná, její kód, případně kde ji hledat
- Obsluha objednávku najde a předá návštěvníkovi (15s) - hotovo
SRNA na UTXO.22
- Centrální logistický uzel: zadní trakt, vjezd z ulice Švédská
Výdejní místa
ID | Umístění | Kapacita |
---|---|---|
A |
poblíž Hlavního sálu | 2 lidé |
B |
Outdoor - foodtruck zóna | 2 lidé |
C |
poblíž Lustrového sálu | 1 člověk |